1800 gr doğmuş bir bebeğe göre kilosu gayet iyi üzülmeyin bazı hemşirelerde neden bu kadar anneleri korkutup üzüyorlar anlam veremiyorum doğrusu
Doğum kilosu iyi olup da o aylarda daha düşük kiloda olanlar bile var sağlıklıysa mesele etmeyin ayrıca kilo denilen şey yıllar içinde alınıp verilir o kadar önemli değil boyu daha önemli..