nrhnoktay [silindi] şekil bozukluğu yatıştan da kaynaklı olabiliyor illaki bıngıldağa bağlı bir durum değil.Doktorunuz bir sorun görmediyse bir problem yoktur 👍🏻
nrhnoktay Myagz hayır endoskopik yani kapalı oldu 4 aylıkken.Bir müddet de kask kullandık.Şu an 25 aylık bir problem kalmadı çok şükür 🤲🏻
Omerligunler Ckubra 5 aylık oğlum kapandı bingildagi ölçümleri normal aylık takip ediliyor yanlız 2 hafta da ne kadar buyur ki kafa 5 aylık 42.8 di sizin oğlunuzun ölçümü nedir acaba
Ckubra Omerligunler önce 41.6ydı iki hafta sonra gittim 42.2 ydi birde bugün gidip ölçtürücem bu aralıklara normal dendi
Omerligunler Damladogann bizim kide 5. Ayda kapandı baş gelişimi normal nöroloji olarak ta dr normal diyor gelişimi zaten önde bir bebek o yüzden bize korkulacak bisey yok dedi her ay baş takibi yapılıyor kaç baş çevresi bebeğinizin
Omerligunler Myagz 5 aylık kapandı bizim de ama ölçümleri vs normal gelişimi önde bir bebek zaten ne zaman sorun oldu sizin benim dr umda kafa si büyüdüğü sürece sorun yok dedi ki maşallah çok güzel büyüyor birde baş çevresi ne bebeğinizin 5 aylık 42.8 bizimki
Myagz Omerligunler hala küçük bi açıklığı var tamamen kapanmadı bizim beş aylık kontrolünde 41.5 cm geldi ölçüsü çok iyi zaten 34cm doğmuştu