Hajsjdgkd Benim oğlum 6 aylik hava verildi kullandık fakat burun çevresinde burusukluk oldu yaşayan var mı bu durumu varsa yazabilir mi rica etsem
Cagmer Hajsjdgkd hangi ilacı kullandınız ? Bazı ilaçlarda kortizon var ve havayı verdikten sonra ağzının içini ve yüzünü yıkamak gerekiyor yoksa yara yapabiliyormuş ve hava bittikten sonra sırtına bir kaç defa vurmanız lazım.
Asya3870 Hajsjdgkd bir haftadır bende kullanıyorum ama öyle bişey olmadı. Ne kadar süre duruyor hava Makinesi çocukta acaba, onunlami alakalı acaba diycem ama bilemedim ki
hayalperest2310 Hajsjdgkd havayı kullandıktan sonra yüzünü yıkayın öyle denilmişti bize ondan olabilir
buseabike Hajsjdgkd maske ile kullanmıyorum ben acaba maske ile mi kullandı elimle ağzına burnuna doğru tutuyorum
Cagmer Hajsjdgkd ben de bunları kullandım ventolin de sıkıntı yok ta cortair kortizonlu her havadan sonra yıkaman gerekiyor bir de 1 ml serum fizyolojikle karıştır yumuşatıyor ilacı biraz.