AliHamzam1 benimki bazen ekran izler ama böyle davranmaz sarılır Güler dost canlısıdır bunlar biraz fıtratla alakalı her şeyi ekrana bağlamamak gerek
Hiç ekran izletmeyip de çocuğu başkasına vuran hırçın hiç konuşmayan çocuklar da var zamanla düzelir belki ama bunlara bakarak otizm denemez ki direkt