fizikcianne muhakkak doktora git canım, benim kızımda doğuştan varmış ama ben farkedememistim daha doğrusu kendimle bagdastirdim anne sütüyle yani, çok geç kaldık biz ama çok şükür kötü bişey çıkmadı, bir hafta antibiyotik iğne kullandık şurup tedavisi yaptık geçti çok şükür, şuan da çok dikkatliyim temizligi konusunda, ıslak mendillerini kaynatıp öyle kullanıyorum