Xxxbetul Kızlar oğlum 4 ay 17 günlük . Kafasını dik tutabiliyor. Biz yemek yerken çok dikkatli bakıyor bize. Sizce tadımlara başlamalı mıyım ? Sizler ne zaman başladınız ?
Dery9-2 Xxxbetul Henüz erken bence 6.ayi bekleyin doktorunuza danışın çok hazırsa zaten 5.Ayda ufaktan başlayın diyorlar. Gıda reddi çok daha erken oluyor erken tadimda ve organları henüz hazır değil 🙏
Tunaveannesi16 Xxxbetul ek gıdaya başlaması için bebeğin 180 günü tamamlaması gerekiyor doktorunuzla görüşmelisin ki çok erken bence biz 6.ayımızı doldurduğumuzda başladık doktorumuzda öyle söyledi
Uykusuzhergeceeee Xxxbetul hayır erken daha 6 aylık olmasını bekleyin. Merak ettiği için dikkatli bakıyor. Yoksa daha yemeği ne bilsin 😅