Arkadaşlar oğlum 2 buçuk aylık. İsim konusunda çok kararsız kaldık bir türlü bulamadım 1 aylıkken falan isim koyduk ismi Yiğit Ali koyduk ama ben çok kararsızım hala hiç içime sinmiyor. Niye böyle bilmiyorum ama eşimde pek istemiyor zaten benimde içime sinmiyor ama isim de yok kafam çok karıştı