yamantubi kaç aylık?
Benim kızımda böyleydi haftada bir yapıyordu hep. Normal diyor Doktorlar sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar.
Mama içenlerde sanırım 5 günden sonra sıkıntı.
Şuruplar vs bir sürü şey kullandım sonuç alamadım.
Ben doğduğundan beri arada birkaç çay kaşığı su veriyoedum yazın doğduğu için çok sicaklara denk gelmişti doğumum her gün olmasada arada verirdim.
2,5 3 aylık olduktan sonra düzenli vermeye başladım biraz miktarı artırarak. Düzenli vermeye başladıktan sonra kızım tuvaletini rahatça yapmaya başladı o günden beride hiç kabız olmadı nerdeyse.
İstiyorsanız verin yine siz bilirsiniz. Vermeyin diyorlar ama ben bir zararı olacağını düşünmüyorum açıkçası manada su ile yapılıyor. Burada asıl amaç midesini su ile doldurmak ve çok fazla verip de böbreklerini yormamak bence.
Bu benim düşüncem, herkesin düşüncesi de anneliği de kendine. 😊
İster uygulayın ister uygulamayın siz bilirsiniz tabiki sadece söylemek istedim bu şekilde sorunu çözdüğümü. 😊