Selamlar. Birkac gun once buraya bebeğimde enfeksiyon çıktığını falan yazmıştım biraz da korkmuştum ben iyi değildi ama antibiyotikle kendine geldi iyi çok şükür. Ama sanki çok değişti bebeğim. Eskisi gibi gülüp eğlenmiyor konuşmuyor doğru düzgün sesi hiç çıkmıyor yüzüme bakıyor en ufak şeyde. Huzursuz oldum bu hallerine niye böyle oldu acaba ne yapsam sevinmiyor durgun sizde de hiç oldu mu böyle birşey ne yapmam gerekir bilmiyorum. 17 aylık bu arada