Merhaba günaydın ♥️
Ben size birşey sormak istiyorum tecrübeniz var ise yorum yaparsanız çok sevinirim.
Bebeğim 11 buçuk aylık.
Annemgile gidince gece uykusuna yatınca 12 kadar hiç uyanmaz 12 de ben rüya öğünü yapardım. masAllah deyim ama eve gelince park yatakta uyuyordu yatak dar olduğu için uyanıyor diye düşünüp evdede yer yatağı yapmıştım dönerek uyumayı çok seviyor çünkü.
Bu sıkıntısı düzeldi sadece 1 kez 9 gibi uyanıyor geri uyutuyorum.
Şimdi dünde aklıma şu geldi odaya biz yatmaya gelince neden sabaha kadar neden 4,5,6 kez uyanıyor diye acaba her seferinde emzirdigim için mi ( bu normalde zaten yapmamam gereken birşey buda kesin bir ihtimal) yada sesimize yani yatak sesine illaki uyurken dönüyoruz vs ona mı uyanıyor ki diye düşündüm yada ben emziriyorum ondan mı ki diye dün ben yan odada yattım eşime sen yatak odasında yat gene dedim oda uykusu gelmeyince 03.10 kadar odaya girmemiş bende uyumuşum bebeğimde ilk kez odaya girdikten sonra da kameradan baktım saati hatırlamayınca gene sabah 7 kadar 3 kez uyanmış.
Yani bu bana odada kimse yokken güzel uyuyup odada biri varken güzel uyumamasina yorumladim sizdede benzeri şeyler oldu mu??
Fikrinizi merak ediyorum