Hoover kullanıyorum çok memnunum. Kurutma makinasında yüksek fiyat vermeyi doğru bulmuyorum çünkü hepsinin çalışma prensibi aynı çamaşır makinesi gibi değil o yüzden genel olarak herkes memnun büyük rahatlık çünkü. Uygun program kullandığınız zaman sorun yaşanmıyor