Kızlar bi tane arkadaşım var baya dertleştik ben ne diceğimi bilemedim o yüzden size danışmak istedim doğum yapalı 9 ay olmuş kendimi çocuğun bakıcısı gibi hissediyorum diyo çok çabuk sinirleniyormuş çocukta zorla yemek yiyor zaten görseniz telefonla video açık yemek yiyor çok zor bi durumda napabilir sizce ben düzelir falan dedim ama yanlış yönlerdirmekte istemedim kız geldi o kadar derdini açtı yardımım dokunsun istiyorum ….