baloglummm03 2 gün önce aşı oldu ilinin gündür ateşi 37 38 lerde hemşireyi aradım çok normal dedi ama huzursuzluk daha çok var neden böyle başına gelen var mı çok sürüyor mu
Duru6128 baloglummm03 bizde aynı şekilde çok huzursuz çocuk uyku düzenini bile etkiledi durup durup acı çeker gbi bağırıyor ya