Sevgili anneler merhaba ben acemi bir anne olarak size danışmak istiyorum kızım 5 aylık doktora gittik doktor kabarma var dedi eve geldik 2 gündür kızımda bir huzursuzluk uykuya direnme bunlar zaten vardı ama bu sefer öyle ağlıyor ki nasıl anlatsam kızımı hiç böyle ağlarken görmemiştim gözünden yaş gelerek içli içli ağlıyor oyun oynamak desen yok uyutayım desem yok bu diş mi acaba karın ağrısı yok kakası düzenli diş kabarması böyle yapar mı bu kadar etkiler mi? Tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum