Kızlar merhaba gece çok fazla mide bulantım oldu ve 5-6 defa istifra ettim. Acile gittik doktor zofran ve parol içeren serum yazdı. Emzirdiğimi belirttim fakat sorun olmayacağını söyledi. Serum bittikten sonra tekrar doktorun yanına uğradım bu sefer de işte emzirme süresini olabildiğince uzat 3-4 saat falan dedi, işte bu ilaçların süte geçip geçmediği tam belli değil o nedenle sütünü sağıp at öyle emzir bebeğini dedi. Serumun üstünden 3 saat geçti, şimdi sütümü sağıp döksem ardından bebeğimi emzirebilir miyim? Ortalama ne kadar süt sağıp dökmem gerekiyor var mı benzer bir şey yaşayan?