Gece ağlayarak uyanıyor sallayarak uyutuyorum gidip hemen ayağıma alıyorum ama asla sakinleşmiyor ağlıyor sürekli. Kafasını kaldırıyor yatmak istemiyor. Sarılıyorum sarılmak istemiyor. Zorla sakinleştirmeye çalışıyorum. Akşam 8de uyuyup sabah 7-30-8 uyanıyor. Gece beslenmesi için mama vs kullanmıyorum. Acıkıyor olabilir mi? Aklıma gelen hiç böyle ağlamazdı. Gece 2-3 kez uyanır hemen uykuya dönerdi. Dişte olduğunu zannetmiyorum. Bun yaşayan var mı? 17 aylık.