Fryyncrsn Anksiyete acaba bende de var mı ya 😔 yaşadıklarım beni psikolojik buhrana soktu çocukluğuödan beri bir yüzüm gülmedi bir güldü isem 10 ağladım aşık oldum evlendim eşimin annesi olacak kadın yuvamı yıkma peşinde bebeğimiz olmuş hala aynı bebeğim doğdu gaz gaz gaz bıktım usandım 3 ay olduk tam rahatladım dedim Uyuz salgınına tutuldum kaşıntı kaşıntı kaşıntı lanet bir durum içindeyim ya. Erkek kardeşim 17 yaşında beyninden ameliyat oldu iki kez paramız çok yok ancak Arastırmada bir profa verdik o parayı da bir sürü olsa Ankaraya özele götürtecektim ama öğretmenin gücü neye yeter ki. Hala yaşamla ölüm arasında 😔 Annemi zorla getirdim 40 ım çıkınca kadına uyuz bulaştırdım bilmeden bir şöyle ohhh hayat ne güzelmiş yaşamak ne güzelmiş diyemedim ya 😔 üstüne korkularım ödlek oldum çıktım iyice eşim dalga geçer gölgeni görsen korkarsın der