annesiyavrusu_ Sinemolojib uyanıp ağlaması da cabası. Ama böyle katıla katıla ağlıyor . Gittikçe düzelir dedim de iyice bozuldu
Hep-sevgiden Sinemolojib oğlumda 19.ayin içinde 1 aydan fazladır gecelri uyumuyor gündüz direniyor biz emzigi bıraktık ona bağlıyorum ama bu kadarda uzun sürer mi bilmem birde gece uyanıp dışarı istiyor okula giden kizim var çok zor oluyor benim için
Sinemolojib Hep-sevgiden hadi o onu arıyor desek kac gun oldu bırakalı en fazla 1 haftaya unutuyorlar mi böyle şeyleri
Hep-sevgiden Sinemolojib unutuyorlar bence kızımı da aynı ayda biraktirdim ama oğlan uyku konusunda beni felç etti hiç uyumuyor durmuyor hep anne anne peşimde gece gündüz çok yoruldum gerçekten