Merhaba kızlar . Ne olur bana akıl verin ,bir yol gösterin. Kızım 17 aylık . Şu 4 aydır hiç bir şekilde uyku düzenimiz yok . Sabah 6-7 den önce uyumuyor . Gündüzde 5 den önce uyanmıyor . Ben erken kaldırmaya düzene sokmaya çalışıyorum ama hiç bir şekilde erken uyandiramiyoruz.uykusu olduğunda baygın gibi uyuyor. Yavas yavaş cekeyim erkene diyorum uyanmıyor .Bütün aile uğraştığımız oluyor uyandırmak ve uyku düzenini sağlamak icin . Ama yok . Artık gece uykusu olmadığı icin çok kötüyüm ,psikolojim bozuldu ,hiç dinletemiyorum . Eşim iki saatlik bazen bir saatlik uykuyla işe gidiyor. Ne yapacağımızı şaşırdım . Tecrübeli olanlar bana yol gösterebilir mi ? Nasıl yapmayalım .