ben sadece sağım yapıyorum hatta şu an bebeğim uyuduğu halde sağım yapmaya kalktım.
bebeğim 3 aylık hiç etkili emmedi sütüm çok azdı şekeri düşük çıktı mamaya başlamak zorunda kaldık biberon kullanınca meme reddi yaptı çok nadir günde belki bir sefer uykuluyken emiyor onun haricinde memede çığlık çığlığa ağlıyor