Kızlar kızım bronşit ilaçlarını kullanıyor zaten ama bu gün ateş başladı sorum şu ki 40 kadar çıkıyor dolven calpol dönüşümlü veriyorum araları en az 4 saat olmalı ama vereli 1 buçuk saat oldu çıkmaya başladı gene ne yapmalıyım
Acile gitsem hiç birsey yapmazlar ilaçları var kullanın diye Bi kaç kez böyle geri yollanmistik onu öyle görünce içim acıyor