Merhaba kızlar ikizlerim var 5 aylık, evimdeki tv 160 ekran çok büyük. İkizlerim 1 aydan beri ceviz adam karpuz adam müzikleri dinletirdim sonra dikkatlerini çekmeye başladı çok pis alıştılar. Onları açmadan durmuyorlar bende baş edemiyorum ikiz olunca. Ya çok kötü bir alışkanlık bu 5 aylık bebek tv delisi oldu. Oyun oynuyoruz erken yatiriyorum tv magruz kalmasın diye ama baş edemiyorum çünkü tv kapattığım an kıyamet kopuyor ne anlıyorsa artık otizim ola biliyorlarmiş tv magruz kalan bebekler. Siz ne yapıyorsunuz izletiyormusunuz of çok kafama takıyorum eşim eve gelince hemen oyun oynuyoruz tv kapatıyoruz