Enlsr ben 3 aydan itibaren kullanıyorum. Çok memnunum. Kızım 5 aylık olacak 4gün sonra çok hareketli. Sleepy kullanıyorum extra bionatural ve gece külodu. Ekstra daha ince bionaturale göre. Gündüz zaten uzun süre tutmuyorum max 4 5 saat sızmıyor. Gece külodunu da 12 saat değiştirmediğim oldu o da sızmıyor. İndirimdeyken stoklamıştım. Külot bez giydirmesi kolay, kaymıyor, cırt cırt derdi yok. Hiç düşünmeyin direkt geçin