happybabe23 Merhabalar öncelikle , bebeğime rota aşısı yaptırdım ve o günden beri iştahsız maalesef. Sadece mama ile besleniyor normalde yediğinin yarısını yiyor onu da zorla yediriyorum. Aşıdan kaynaklı bir yan etki olabilir mi acaba, başına gelen var mı?
fadikada happybabe23 sanmıyorum bizde böyle birşey olmadı hiç bir yan etki yaşamadım. Bazı bebeklerde ishal yapıyormuş onu duydum sadece. İştahsızlık yaptığını hiç duymadım 🥰