Süt alerjisi olan bebeğimiz için bugün Aptamil pregomin as ye bugun itibariyle doktor önerisi üzerine başlayacağız, doktor mamanın içine vanilya çubuğu kullanabilirsiiz dedi. Daha önce hiç kullanmadım. Hazır olarak satılan vanilya aroması mı yoksa vanilya çubuğu mu tavsiye edersiniz