Kızlar sizin bebişlerde durum nedir sadece bize mi özel merak ediyorum gerçekten neden konuşmuyor herşeyi anlıyor biliyor anlamsızca ses çıkarıyor kelime değil ses ama başka bşy yok sadece emme mama dede ve gel diyor bu kadar o da canı isterse yoksa onuda demiyor eskiden anne derdi artık demiyor. Kumandayı telefonu getir diyorum mesela anlıyor getiriyor oyuncağın nerde diyorum gösteriyor hadi banyo yapalım diyorum banyoya koşuyor çekmeceyi açıyor kapat diyorum kapatıyor yaa herşeyi normal ama asla konuşmuyor herşeyi işaretleriyle anlatıp ağlayarak yaptırmaya çalışıyor o kadar konuşuyorum herşeyi anlatıyorum ama işe yaramıyor sanki nasıl olucak bilemiyorum..