Kızlar merhaba üç gündür göğsüm yumuşak. Sıktığımda az az geliyor. Bebeğim 2 ay 8 günlük. Süt yapıcı şeyler yiyip içiyorum ama hala yumuşakm bebeğim doyuyor mu anlamıyorum
3 4 saatte Bezinde Dolu dolu çiş yok. İlk başlarda mama destekli gidiyordum sonra bıraktık. Dün mama vermeye çalıştım istemedi içmedi. Daha deminde icirmeye çalıştım mamayı ama yine içmedi. Aç olsa ağlardı diye düşünüyorum. Tecrübeli anneleri yoruma bekliyorum.