kskkn harika bi zaman ben 7 aylık yaptırdım cok zorlanırım dıe düşünüyodum ilk gun harıcınde bı zorlıgu olmadı.sadece bezını değiştirirken içim tuhaf oluyordu o,kadar.
Normalde kanlı bıyer görmeye dayanamam o yuzden elim ayagım buz kesılıyodu 😀 3. Gunde yara yeri toparlamaya başladı ztn. Sızınkı daha dönemıyodur cok,iyi zaman valla. Ben doktorumu dinledım de geç kaldım.
Merveahmettoprak