Merhaba kızlar Poyraz’ım 7 aylık oldu ve artık diş çıkarma zamanı 💙 ama sabah sorun yok kaşıntı dışında ki onu da ya bişeyler ısırır yada beni ama akşam oluyor her geceki gibi 1 de uyuyor 5 dk sonra başlıyor bağıra bağıra ağlamaya 😑 normal mi bu yani ağrı gece mi başlar yada çoğalır