Özellikle 2 yaş ve üzeri anneler.. Bebeklerinizin uyku saatleri nasıl. Artık tükendim.. tek sorunum aslında kabullenememek.evet kabullenemiyorum çok tükendim.. Saniye bensiz durmuyor. Tek başına asla oynamıyor. Temas ilgi bağımlısı. Uyumasını da kenara bıraktım bari biraz yaa 5 dk yalnız kalayım. Çok bunaldım. Yeminle tuvalete kaçıyorum oraya gelir kapıyı tekmeliyor. Asla onsuz 5 dk yok. Uyku deseniz günde 2 veya 3 saat.. Doktorların da artık yapacağı birşey kalmadı. Nolur bana birşey söyleyin 😔 Aklımı yitirdim. Çok yorgunum. Çok bunaldmmm. Bazılarına çok özeniyorum. Anne saati yapanlara, çocuksuz markete pazara gidenlere. Çocuğu uyuyanlara .. tuvalete gitmek bile lüks olmamalı. Hayır bukadar zor olmamalı..