Kızlar bakın doğumdan 3 ay sonra 2 defa prezervatif ile ilişkimiz oldu şuan bebeğim 4 30 aylık adet olsum sandım lekelenme gibi kan gelmişti 1 gün yarın yoktu benimde öyle şüphe düştü içime ovulasyon testi yaptım çift çizgi çıktı sonra ardından hamilelik testi yaptım tek çizgi 1 hafta sonra ovulasyon testi yaptım bu sefer silik çizgi çıktı ovulasyon testi ile hamilelik belli olur mu korkuyorum yeni bebeğim var daha çok küçük bu konuda ne olursa olsun direk korkuyorum