Bebeğim 2 aylık kızlar soğuk algınlığı vardı burun akintisi öksürük yavaş yavaş geçmeye başlamıştı bugün ama sabah bı uyandı gözünde çapaklanma vardı sabahtan beride hafif sulanıyor ve çok değil ama çapaklanma var kızarık şişlik vs de yok sizce neden oldu enfeksiyon falan mı kaptı ki