Bebeğim 3 4 gündür ishaldi en son yeşile dönmeye başladı doktora götürdük kala tahlili falan yapıldı temiz çıktı yalnız kuşağında enfeksiyon olduğu boğazının da kızardığını söyledi kilo alımı da yavaş olduğundan çinko verdi bir vitamin şurubu daha verdi biogai verdi bağırsaklarını düzenlesin diye antibiyotik verdi dün hepsinden içirdim hemen hemen çinko aç karnına olduğu için sabah vereyim dedim önce kan damlasını verdim yarım saat sonra çinkoyu verdim verdiğimden beri 4 kere kustu midesine mi dokundu açına çinko kullanıp bebeği kusan var mı yoksa başka bir sıkıntısı mı var çocuğum gözlerinin önü morardı hemen yavrular çiçek gibi hemen soluyorlar 😞😞