Martın 25 de 3 yaşına girecek çok kısa kelimeler söylüyor yok ver bana şu sadece bunları diyor TV yok açmıyorum kitaptan görseller gösterip isimlerini diyorum sende söyle diyorum yok diyor çok üzülüyorum Dr götürdüm 3 yaşını doldursun sonra getir dedi inat mı ediyor acaba ne söylesek onun tersini inadını yapıyor 🥺