Kızlar bebeğimin beş günü var üç aylık olmasına altı gündür bronşiti buhar ve antibotık kullndk geçti üstünden dört gün geçti bugün iki kere tekrar bi öksürdü hapşırması zaten vardı ama böyle kırgın halsiz gibi hissediyorum bebeğimi tekrar bronşit olmasndan korkyorum o altı günü nasıl geçirdik kafayı yemek üzereydm