beri2147 Kızlar bebeğim 3 günlük dün en son öğlen kakasını yaptı şimdiye kadar kaka yapmadı sadece çiş. Endişelenmelimiyim bilgisi olan var mı ?
umuteymeninannesi beri2147 bence kesinlikle endiselenmelisiniz daha önce kakasını yapıp da şimdi yapmıyorsa bir sorun vardır muhakkak ne olur ne olmaz hastaneye gitmenizde fayda var