11 aylık bebeğim. 8 de yatar. 6-7 arası kalkıyor. Çok sık uyanır meme ister bende gece 12 ve sabah 4 de veriyorum. Onun dışında uyutmak zor oluyor ama yapacak bir şey yok. Bir yaşında gece beslenmesini kesecez o biraz zor olacak ama hiçbir faydasi yok aksine zararı var