aslstc Bebeğim 3 aylık oldu ama 3 gündür geceleri sürekli öksürüyor tükmüğünü yutamıyor uykusu dağılıyor gündüz de yapıyor ama gece kadar çok değil böyle bir sorun yaşadınız mı ne yaptınız doktora gitmeli miyim
Neak aslstc Benim kızımında altı gün önce bronşit oldu geçti bgn iki kere tekrar öksürdü bende aşırı korkyorum benimkinde beş günü var üç aylık olmasına ve çok korkyorum tekrar olur dıe
aslstc diiilaaareee öyle mi diyorsunuz sanki salyalama da artış var ondan oluyor gibi geldi doktora gitmek sorun değilde hastalık yuvası olunca çok tedirgin oluyorum
diiilaaareee aslstc doktorunuza telefon yoluyla ulaşabilirseniz öyle de sorabilirsiniz yoksa mecbur götürün bence nolur nolmaz
aslstc Neak çok geçmiş olsun hasta olmasından bende çok korkuyorum ama hasta gibi değil nefesi burnu ateşi herşey normal