Gmznr2909 benim kedimde mantar oldu sprey, ilaç kullandık hiçbirşekilde geçmedi. Hamileydim o zaman çok korkmuştum diğer kedilerime de geçer diye diğerlerine hiç geçmedi. Veterinerim strese girince de hayvanlar egzama ve mantara yakalanıyor demişlerdi. İyileşti kendi kendine sonra bebeğim doğunca kıskandı tekrar mantar oldu. Bebeğim şuan 4 aylık çok şükür kedimde iyileşti kendi kendine. Pişman oldum o kadar ilaç kullandığıma. Zaten bulaşıcı olsa size bile geçer hemen.