Arkadaşlar merhaba 16 aylık bir kızım var yeni doğduğunda çok sakin bir bebekken şu an aşırı agresif sürekli ağlıyor su bile istese ağlayarak istiyor iki saniye vermesem ortalığı yıkıyor asla susmuyor ve hemen sinirlenip tırnaklamaya başlıyor veya saçımıza yapışıyor oyun oynarken bebeklere de dalmaya başladı ne yapacağımızı bilmiyoruz evin içinde sürekli ağlayan bir bebek var ve çok yoruldum artık uyku zamanı gelince asla uyumak istemiyorum yaklaşık 1 saat ağlıyor ve en sonunda uyuyor pedagog ile görüşmeyi düşünüyorum sizce ne yapabilirim