Mihri_1991 oğlumu anlatmışsınız resmen .. benım oğlumun da o aylarda başlardı suan 11 aylık hala da öyle , erkeklerden korkar asla gitmez yanlarına , kızlara karşı da öyle. Göz göze gelmek istemez geldıgınde anında kafasını omzuma gömer. Neden olduğunu bende anlamadım ama doktora yabancılara hiç gitmek istemiyor ağlıyor neden diye sordum kendi koruma şekli o dedi bende üstelemedim, zorlamıyorum da gitsin diye , hatta daha fazla korkmasın diye kollarına felan vermiyorum