noluyasanagenemiros Aşı olduk pazartesi günü o günden beri huysuz ateşi çıkmaya başladı dün gece bugünden beri ateş devam ediyor 37,5 37,9 a falan yükseliyor calpol veriyorum ama huysuz grip de oldu bugün üstüne onunda huysuzluğu geldi ne yapabilirim
Sare3437 noluyasanagenemiros atesini takip edin cok yukselirse doktora gotruun asi atesleri 1 gun suruyo geciyo gripten dolayi oyle olabilir calpol fitil disinda onerim yok
designermoms noluyasanagenemiros bizim de aşıdan bir gün sonra ateşlendi ben aşı sandım calpol falan verdim düşmeyince hastaneye gittik boğaz enfeksiyonu çıktı Dikkatli edin ateşi düşmezse bir doktora gidin isterseniz
Dlkuzn noluyasanagenemiros dişten dolayı ateş çıkarıyor olabilir mi 6. Ay aşıları pekiştirme asısı daha önceki olduğu aşıların 3. Dozunu olmuştur çok fazla ateş yapmaz 38 I geçmiyorsa yüksek ihtimalle distendir diş takip edin kendiliğinden düşüyor mu ateşi 38 i gecmedigi sürece kalpol verme
Ayse5100 noluyasanagenemiros 6.ayda ben oğluma şurup vermedim bile artık diğer aşılarnda hep calpol verdiğim için bağışıklık kazansn dedim çok şükür ateş olmadi hiç. Bence grip in etkisiyle olmuştur 38 üstü oldugunda dikkat et çok geçmiş olsun