dorukatesinannesi Kızlar oğlum üç yaş üç aylık ama kilosunu çok kafama takıyorum çok zayıf 13.300 boyu 99,5 cm ve iştahı çok az ne yapmam gerekiyor yaşıtlarını yakalaması için
ErvaMuhammedAli16 dorukatesinannesi Benim oğlum 1 hafta sonra tam 4 yaşında olacak 14 kilo bence az değil normal bebeğinizin kilosu, sağlıklı olsun da gerisi önemli değil.
Elifaydn dorukatesinannesi benim kızımda alerjik bir bebekti çok zayıftı 1 yaşında 8 buçuk kilo falandı . Ben bıkmadan usanmadan balıkyağı içirdim bunun yanında her sabah limonlu keçiboynuzu özü verdim kahvaltıdan önce , sonra iştahı açıldı şun 3.5 yaşında çok şükür üzmüyor bu konuda beni. Allahım inşallah sağlıcakla büyür evladınız 🌸
Seyma_29_ dorukatesinannesi oğlunuzun kilosu normal bence. Benim kızım 3 yaşında 14.5 kilosu doktorumuz gayet normal dedi.
Bursa97 dorukatesinannesi benim oğlum 3 yaşına giricek Şubat’ta 22 kilo aslında çok iştahlı bir çocuk değil yani herşey yemez yediği şeyler sayı ama ben protein ağırlıklı besliyorum biraz işte yumurta köfte falan tabi ki çorbada içiyor sebze çok sevmiyor ama onuda sevdiği şeylere katarak yapmaya çalışıyorum meyve seviyor mesela süt içmiyor asla yoğurt hemiyor ama ayran çok seviyor işte sutude krep falan yaptığımda icine katıyorum öyle
dorukatesinannesi ErvaMuhammedAli16 çok şükür sağlıklı ama çok zayıf duruyor güçsüz gibi üzülüyorum çevremdeki çocukları görünce ondan kafama takıyorum
dorukatesinannesi Elifaydn bende yeni başladım keçi boynuzuna sabahları kahvaltıdan önce veriyorum bi yemek kaşığı bi ölçüsü varmı nasıl yedirmem gerekiyor
Nurumm12 Elifaydn balık yağı ne kullanıyorsunuz bir de neden limonlu keçiboynuzu özü hiç duymamıştım ☺️
dorukatesinannesi Bursa97 maşallah rabbim sağlık versin nazardan korusun yavrunuzu Benim oğlum ne yazıkki yumurta asla yemiyor 2 yaşından beri çok fazla yemek seçiyor ve kahvaltı asla yemiyor zorla yediriyorum aşırı zayıf görünüyor
Birranneee34 dorukatesinannesi kızım 1 yaşında 8 kiloydu. Şimdi 3 yaş 4 ay 16 kilo. Nasıl oldu kısmına gelirsek zorlama ile elimde tabakla arkasından koşma ile sürekli iştah açicilar sürekli parka da gitsek elime kap alırdım cebime kuruyemiş her fırsatta vermeye calisirdim.
Birranneee34 Ruya_sahin35 eczanede Allah ne verdiyse. Suprovit polivit argivit nutrigen …. Aklıma gelmiyor
Elifaydn Nurumm12 ligone Kids balık yağını kullandık , keçiboynuzu özünü normal , pekmezi limonla veriyordum demir emilimi artsın diye yanlış yazmışım ☺️
Birranneee34 Ruya_sahin35 polivit sanki daha iyi Balık yağı da kullanabilirsin möllers kullandik onuda