Hhzm 4. Ayına girmeden başlamıştım doktor hazırsa kucakda başla demişti zararlı falan dememişti doktormz hazırsa desteklemek gerekiyor zaten ilk zamanlar kısa kısa oturuyor öyle uzun oturamaz kendi geliştiriyor kısa oturması bir tık daha uzun oluyor snra desteksiz kendisi oturuyor 6aylıkken kendisi oturabiliyordu