Sedossh Merhaba kızlar Bebekleriniz uykuya hangi melodiyle dalıyor? kaç aylıklar uykuya dalma aşamasında Zorluk çekiyoruZ süpürge sesiyle uyuyorduk bu ara zorlaştı kaç aylık bebisler
CankizimRavzam Sedossh benim kızım müzikle uyumaz da ilahi soyluyorum ben 4 yaşında hala da o şekilde uyuyor Önce Ayetel Kürsi okurum onada duaları okutup sonra başlarım ilahiye Hu hu hu Allah kızıma uyku ver Allah Hu hu hu Allah kızıma iman ver Allah Hu hu hu Allah kızıma uyku ver Allah diyerek devam ediyoruz ama bazı anneler beyaz gürültü anne tişörtü koymayı falanda tercih ediyorlar
Ooozzzgggeee Sedossh beş aylık olduk ve uykuya geçerken bazen çıldırmış gibi ağlıyor zor bir süreç geçiriyorum şuan Hz. Fatıma’nin ninnisi var onu dinleyince biraz sakinlesiyor ben de ezberledim ben de söylüyorum etkili oluyor şuan çok şükür
Sedossh Ooozzzgggeee bende bakayım o ninniye bebeğim bisey dinlemeden geçmiyor uykuya piş piş süpürge sesi ful açık bugün artık dedim açmayacağım uykuda çok uyanıyor belki başını ağrıtıyor müzik benim ağrıtıyor yani bugün 493 frekans melodileriyle uyuttum biraz direndi ama uyudu fok çok şükür
Eliiifkaya_ Sedossh çığlık çığlığa ağlayan bebeğim 7.ayindan beri Nebe süresi ile uyuyor duyunca hemen sakinlesiyor
Maviim Sedossh Hiç bir sesle uyumaz sessiz olacak odayı karartıyorum yatırıp odadan çıkıyorum kapıyı kapatıyorum öyle uyuyor
Sedossh Maviim nasıl böyle uyuyorlar hayret ediyorum hayalim ama sanki asla gerçek olamaz gibi koyuyorsunuz yatağa yanında durmuyor musunuz ne kadarlık çocuğunuz
Gmznr2909 Sedossh 6 aylık davlumbaz sesi ile uyuyor ve abisi de öyleydi benim kaderim davlumbaz sesi 😂
momy_1 Sedossh ay benim de öyle gece uykusuna yatmadan 5-6 kez kesin uyanıyor emzir gaz çıkar emzir gaz çıkar dalması iki saat sürüyor
Maviim Sedossh yok o öyle uyuyor canım kendi dalıyor 1.5 yaşında ama hep öyleydi doğduğundan beri yapı meselesi sanırım arkadaşlarım falanda şaşırıyor maşallah diyorlar her bebek farklı işte
kizinaasikbiranne Sedossh benim kızım 10,5 aylık 6. Ayından beri sureler dinletiyorum Nebe suresini çook seviyor uyuyor hemen 6. Ayından önce youtube daki bebekleri rahatlatan şarkıları dinletiyordm ama keşke sure dinletseymişim daha kolay uyuyor 4-5 aydır 😊
enchantress Sedossh Orhan Osman kolik bebek müzikleri ve bebek takibi kısmındaki fön makinesi sesiyle uyudu kızım ilk 3 ay
citlembik2905 Doğduğundan beri Hz.fatimanin ninnisiyle uyuyor. Artık rutin oldu onun için ninniyi açtığım an sakinleşiyor çok şükür. Tabi atak zamanları biraz daha uzuyor bu süreç🙂