fa_sena_y Ben aslında doğduğundan beri owli kullanıyorum. Kış için comfy plus modeli var. Yarım kollu atlet üstüne patikli carters tulum ile tam oluyor. Baktığımda sıcaklığı tam oluyor. Kıyafet giyip çıkartmak olay olmaya başladı. O yüzden aradaki ince tulumu giydirmeden sadece atletle giydirebileceğim bir tulum arayışına giydim. 1,5 tog olsa kurtarır belki sizi.