Aslihan21 Kızlae yarın randevumuz gidenler nasıl oluyor uyumasımı gerekiyor oan yoks auyanık şekildemi oluyor evde kaçta uyandırmam gerek orda uyuması için
Birprensessannesii Aslihan21 bana testi yapan kız uyumasını istememizin sebebi sakin olması gerekiyor o yüzden demişti sakin yatarsa illa uyumasına gerek yok demişti
yenianne01 Aslihan21 işitme testi doğduğu gün yapılıyorki çünkü kesin uyuyor olması gerek ben 1 hafta sonra gittim onda bile zorlandım artık uyuymama süresi başlamıştı
Birprensessannesii Aslihan21 işitme testin de 1 aylıkti zaten emzirerek uyuttum birini yaptı testten geçti ikincisini yaparken uyandı sakinlestirdim o sekilde yaptı
n-gvnra Birprensessannesii bizde de doğduğunda yapıldı daha sonra yaptırdınız mı? Kimse bir şey demedi bir göz için muayene dediler tek
Birprensessannesii n-gvnra doğduğunda yaptılar geçmedi 1 ay sonrası için gün verdiler o zaman yaptırdım 6. Ayda böyle bisey oldugunu bilmiyorum ilk defa duydum kalca testi göz testi falan oluyor sonraki aylarda
Aslihan21 yenianne01 ben troid ilacı kullandım oda işitme kaybı yapabilirmiş devlet 6. Ayında tekrar test yapılmasını istiyor