Kızlar malumunuz kış geldi dışarı çıkamaz olduk. Doğuda yaşıyoruz buralar çok soğuk. Oğlum 14 aylık. Evde bolca resimli kitaplara bakıyoruz, arabaları var onlarla oynuyoruz, saklambaç oynuyoruz, şarkı açıp dans ediyoruz vs. birçok şey yapıyoruz ama bazen tıkanıyor insan. Önereceğiniz aktivite, oyuncak vb. şeyler varsa yazabilir misiniz?