Asas10 merhaba, çok geçmiş olsun. Açıkçası bu aşamada yapılacakta sorulacakta hiç bir şey olmuyor. Çok küçükler zaten ama beyin ve ciğerlerinin gelişip gelişemediğini sorun mutlaka. Benim kızım 15 güne yakın entübe kaldı sonra çok şükür kendi başına nefes alabildi ve makineden çıkarıldı. Doktorlar size her an durumu değişebilir derler ki öylede oluyor ama siz moralinizi yüksek tutup süt sağın ve onunla beslenmesini sağlayın. İnanın en önemlisi o. Her gittiğinizde mutlaka ona güzel kelimeler söyleyin ve yanında ağlamamaya çalışın. Benim kızım 5 aydır yanımda şimdi durumu şok şükür iyi her geçen gün daha iyiye gidiyoruz. Rabbim bir an önce kavuştursun size ♥️🙏