Kızlar 3 gündür oğlumun vücut ısısı yüksek oluyur doktora götürdüm ilaçları düzenli kullanıyorum ama normalde bu kadar sürmezdi düşerdi beden ısısı yarın mutlaka tekrar götürüp kan tahlili isteyecem acaba enfeksiyon kapmış olabilir mi başına gelen war mu